Рожак Світлана Богданівна асистент вчителя
Стенятинської ЗШ І-ІІІ ступенів
Стаж роботи - 3 роки
Ø “ Якщо
Ви почнете виховувати дитину з тяжкими порушеннями то, не
надаючи батькам багато надії, не втрачайте її самі ,
підтримуйте себе в тяжкій праці, яку Ви виконуєте…
Якщо вона лінива, нездібна, неохайна, неуважна, одним словом у неї немає жодної позитивної якості, яку б Ви хотіли побачити – не падайте духом. І якщо Ви не були в змозі протягом
трьох-чотирьох років дати їй розум, здатність до мовлення і довільність рухів, то в будь-якому разі ні турбота ваша, ні
енергія, яку Ви витратили на неї, не пропали дарма; якщо вона не
досягнула тих успіхів, яких Ви добивались, то вона, у будь-якому
випадку, стала здоровішою і сильнішою, стала слухнянішою і моральнішою. А хіба цього мало?Той, хто зробив все, що міг - зробив все ”
Е. Сеген
На сучасному етапі розвитку нашого суспільства першочерговим завданням школи є виховання всебічно розвиненої особистості. Саме тому, в практиці корекційної
педагогіки постає питання про те, що рівень розвитку дитини залежить не лише
від якості корекційно-методичних засобів, а й від стану її внутрішнього світу,
від відкритості чи замкненості щодо соціального оточення, від тих
суперечностей, які призводять до відчуття неповноцінності. Тому
корекційно-виховний процес має передбачати гармонійну інтеграцію школярів;
пізнання власного «Я»; формування вміння встановлювати правильні взаємини з
іншими людьми; досягнення соціально важливої позиції суб’єкта діяльності, а не
споживача.
Працюючи в інклюзивному класі, я намагаюся побудувати свою роботу так,щоб постійно відбувалася активна взаємодія всіх учасників навчально - виховного процесу, щоб кожна дитинка, в тому числі і з особливими потребами була передусім мислячою, активною та допитливою,створюю сприятливі і комфортні умови навчання, за яких кожна дитина відчуває себе впевнено та комфортно.
Проблема, над якою я працюю :«Особливості
корекційно
– розвивальної роботи з дітьми з
особливими
освітніми потребами" . Під час проведення корекційно-розвивальної роботи ставлю перед собою певні завдання:
➤ підготувати дитину до самостійного життя:
➤ допомогти дитині з особливими освітніми потребами оволодіти знаннями;
➤ розвивати особистість дитини, її соціальну та трудову адаптацію;
➤ розвивати навчально - пізнавальну діяльність;
➤ формувати знання та уявлення учня про довкілля, природу, сучасне життя та традиції рідного краю;
➤ шукати такі види завдань, які максимально стимулюватимуть активність дитини;
➤ змінювати види діяльності на уроці з метою відпочинку;
➤ здійснювати індивідуальний підхід;
➤ проводити динамічне спостереження за розвитком дитини.
➤ допомогти дитині з особливими освітніми потребами оволодіти знаннями;
➤ розвивати особистість дитини, її соціальну та трудову адаптацію;
➤ розвивати навчально - пізнавальну діяльність;
➤ формувати знання та уявлення учня про довкілля, природу, сучасне життя та традиції рідного краю;
➤ шукати такі види завдань, які максимально стимулюватимуть активність дитини;
➤ змінювати види діяльності на уроці з метою відпочинку;
➤ здійснювати індивідуальний підхід;
➤ проводити динамічне спостереження за розвитком дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар